Napoje marki własnej są dodawane do oferty sklepów Spar po sprzedaży lodów.

Marka własna SPAR składa się z kilku subbrandów, takich jak produkty oznaczone logo SPAR, linia dań gotowych Fresh To Go at SPAR, międzynarodowa linia ekonomiczna No 1, marka SPAR Natural oferująca produkty BIO oraz produkty o bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Produkty marki własnej są skutecznym sposobem na efektywne zarządzanie domowym budżetem.

W ostatnich latach zauważalnie wzrasta znaczenie marek własnych w sklepach sieciowych. W okresie wysokiej inflacji konsumenci poszukują przyciągających uwagę produktów w korzystnych cenach.

Produkty marki własnej to sposób na lepsze zarządzanie domowym budżetem. Odpowiadamy tym samym na trudny czas, spowodowany rosnącymi kosztami życia. Nasze produkty są wysokiej jakości, a jednocześnie oferowane w bardziej atrakcyjnych cenach niż produkty znanych marek. Jako SPAR zapewniamy klientowi szeroki wybór i jesteśmy doskonale przygotowani na sezon letni - nasze lody i sorbety są naprawdę pyszne! Dzięki bogatej ofercie produktów SPAR wzmacniamy wizerunek naszej sieci jako sklepów codziennego wyboru - proponujemy produkty na każdą okazję i dla całej rodziny - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.

W ostatnich miesiącach cały zespół ciężko pracował, aby wprowadzić do naszej oferty nowe indeksy produktów. Nasza marka własna SPAR jest odpowiedzią na oczekiwania naszych partnerów i klientów. Produkty zostały stworzone we współpracy z polskimi producentami. Są one wysokiej jakości, zapakowane w nowoczesne opakowania, zgodne z obecnymi trendami. Dodatkowo, wprowadzamy również produkty importowane jako uzupełnienie naszej oferty w marce własnej, takie jak oliwy, oliwki, kosmetyki, produkty non food czy chemia gospodarcza. - mówi Edyta Dembińska, menedżer marki własnej w sieci SPAR.

Produkty marki własnej są atrakcyjne dla klientów, ponieważ pozwalają nam dostosować się do ich oczekiwań pod względem jakości i konkurencyjnej ceny. Dzięki odpowiednio dobranym produktom marki własnej, możemy zaspokoić potrzeby klientów i zapewnić im, że nie znajdą ich w innych sklepach. Klienci doceniają produkty marki SPAR, co potwierdzają swoimi zakupami.

Sieć SPAR rozpoczęła nową kampanię promocyjną pod nazwą "Lato ze SPAR". Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na szeroki wybór produktów charakterystycznych dla lata, które są dostępne w ofercie SPAR, takich jak napoje, lody, piwo, produkty do grillowania - w tym również nowe, atrakcyjne produkty marki SPAR. Dla jeszcze większych oszczędności, zapraszamy do odwiedzenia naszych gazetek promocyjnych.